The 4th meeting with the customer to listen to opinions from CRM (Customer Relationship Management) system users. Collecting and analyzing feedback from CRM users is crucial for improving the system's effectiveness and ensuring customer satisfaction. Collect and analyze feedback from users, such as their opinions, suggestions, complaints, or testimonials. also use other methods to gather feedback, such as surveys, interviews, focus groups, or reviews.
24FRAMEWORK บริษัทรับเขียนโปรแกรม เราคือทีมนักพัฒนาระบบ รับเขียนโปรแกรม ประสบการณ์10+ปี บริษัทซอฟต์แวร์ รับทำโปรเจค พัฒนาโมดูล อุดช่องโหว่ วิเคราะห์ ออกรายงาน วางแผนกลยุทธ์ เมื่อซอฟต์แวร์บริหารจัดการทรัพยากรองค์กร ERP ตัวหลักเข้าไม่ถึงความซับซ้อนหรือไม่ยืดหยุ่นตอบโจทย์การทำงานในยุคดิจิทัล ราคาคุณภาพ ลำดับการทำงาน Survey → KickOff → Testing (Vulnerability+Uat) → Golive → Support (Warranty 365 วัน และ MA ดูแลระบบปีถัดไปตามความสมัครใจ ไม่บังคับ หรือเลือกบริการแบบ Manday )